Móda značky Retrò
Kvalitní módní společnosti nepotřebují velkou reklamu ani nákladné marketingové kampaně se slavnými celebritami. Vizitkou jejich dobře odvedené práce jsou kolekce udávající nejnovější trendy, které si bez problémů získávají srdce vášnivých příznivců módy. Je to samotný design, vysoká kvalitativní úroveň produktů a rozumné ceny, díky nimž se mnohým značkám poměrně dobře daří a dokáží vzbudit pozornost nových zákazníků i bez rozsáhlého marketingu. Vědí o tom své také představitelé známé módní značky Retrò, kteří se dokázali dostat mezi elitu právě zvýšením důrazu na kvalitu a originalitu produktů.
Společnost Retrò přichází se svými originálními produkty vždy v ten správný čas. Návrháře značky Retrò vždycky spojoval vynikající cit pro detail a schopnost vystihnout vkus zákazníků. Následně tyto atributy dovedou přenést i do designu oblečení, a tím zaujmout smysly každého milovníka nejnovější trendy módy. Práci návrhářů značky Retrò zdobí již zmíněný zvýšený důraz na originalitu a ta pak může být základem vznikajících návrhů. Výsledkem jsou série nejnovějších kolekcí přinášejících vždy zajímavé modely s tradičním designem této značky, který je ještě obohacen moderními prvky inspirovanými aktuálními světovými trendy. Díky tomuto přístupu mohou designéři najít správný recept pro nadčasovost, která při současném použití kvalitních materiálů představuje hlavní pilíř úspěchu.
Stylové dámské kolekce Retrò
Nejen mladé dámy vyhledávají prodejny značky Retrò. Návrháři pracující pro tuto společnost dokáží při tvorbě každé jedné kolekce Retrò přijít s něčím novým, co rovněž vzbuzuje pozornost žen vyššího věku, aniž by nošení těchto modelů působilo nepřirozeně. Stylové dámské kolekce od Retrò jsou prostě zárukou jedinečného designu, který je vhodný pro různé příležitosti v různém typu prostředí. Tato flexibilita splňuje předpoklady pro rozmanitý a široce dostupný sortiment, který pomáhá každé oděvní značce dostat se na výsluní. A návrháři originálních dámských kolekcí Retrò to okamžitě pochopili, díky čemuž může společnost rozšiřovat svůj prodej.
Češi mají značku Retrò velmi rádi
Móda značky Retrò má četné skupiny příznivců v různých částech Česka a právě to je hlavní důvod, proč majitelé značky Retrò rozhodli o rozšíření svého působení ještě dál, kde na úspěch nečekali dlouho. Její působení se dostalo do celé České republiky a dnes má Retrò prodejny včetně online obchodů hned v několika zemích. Výjimkou není ani například Praha, která je proslulá dost náročným vkusem zákazníků, ale zdá se, že nabídka tohoto hráče našim spotřebitelům celkem ulahodila. Zájem o nové produkty roste a prodejny lokalizované v Pražských nákupních centrech vítají stále větší počty kupujících, navzdory bohaté konkurenci nejslavnějších prodejců. Dokonce se odhaduje, že v přepočtu na počet obyvatel se u nás produkty Retrò prodávají více než kdekoliv jinde. Mohlo by to být dobrým signálem, aby zkusili pouvažovat nad otevřením dalších obchodů a prodejní síť Retrò Česká republika opět rozšířit.
Retrò není jen oblečení
Jak je již při nejlepších módních značkách zvykem, v jejich prodejnách najdeme víc než jen oblečení. Pestrá nabídka kolekcí bývá často obohacena různými doplňky, které jsou běžnou součástí prodeje a zvyšují celkovou kvalitu dané nabídky. Tuto strategii využívá při prodeji také vedení značky Retrò, které po vzoru ostatních značek přišlo s doplněním sortimentu o různé módní a kosmetické příslušenství. V jejich prodejnách i na Retrò online obchodě se lze běžně setkat již také s doplňky. Cílem tohoto rozumného zpestření zboží bylo samozřejmě umožnit zákaznicím nakoupit vše potřebné pro oživení image v jednom obchodě, kvůli čemu příznivci značku Retrò milují ještě více.